Επιταχύνει η Ολυμπία Οδός για τους επόμενους 5,5 μήνες - Πότε θα είναι έτοιμα τα τούνελ

Σπριντ χρειάζονται τα έργα της Ολυμπίας Οδού προκειμένου να είναι συνεπής στο ραντεβού που της έχει δώσει το Υπουργείο Υποδομών και η Ε....


Σπριντ χρειάζονται τα έργα της Ολυμπίας Οδού προκειμένου να είναι συνεπής στο ραντεβού που της έχει δώσει το Υπουργείο Υποδομών και η Ε.Ε. Μόλις 5,5 μήνες απομένουν και αυτά που χρειάζονται να γίνουν είναι πολλά.

Σύμφωνα με πολύ καλά πληροφορημένες πηγές του ypodomes.com γίνεται αγώνας για να παραδοθει το τμήμα Κιάτο-Ξυλόκαστρο μέχρι το τέλος του χρόνου, όμως οι πιθανότητες για να συμβεί σε όλο το μήκος λιγοστεύουν.

Αντίθετα φαίνεται ότι ολοκληρώνεται ο Ανισόπεδος Κόμβος του Κιάτου καθώς και τα πρώτα χιλιόμετρα μετά από αυτόν.

Το σημαντικότερο νέο αυτή την εποχή είναι η πλήρης διάνοιξη πριν από μόλις λίγες εβδομάδες της Σήραγγας Πλατάνου που δυσκόλεψε αρκετά την κατασκευάστρια εταιρεία.

Τώρα με γρήγορους ρυθμούς περνάμε στην επένδυση της σήραγγας με πολύ γρήγορους ρυθμούς.

Επίσης στις Σήραγγες των Μαύρων Λιθαριών όπως και σε εκείνες της Παναγοπούλας έχουν ξεκινήσει εργασίες δοκιμών των ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων προκειμένου τον Μάρτιο να είναι έτοιμες.

Να σημειώσουμε ότι η μεγάλη Σήραγγα Παναγοπούλας έχει μήκος 4χλμ και θα είναι η τρίτη μεγαλύτερη οδική σήραγγα στην Ελλάδα, μετά από εκείνη των Τεμπών στον Αιγαίου και του Δρίσκου στην Εγνατία.

Σχετικά με την αρχαιολογική ανασκαφή και άρα εμπλοκή στο Καμάρι σε τμήμα 500 μέτρων αυτό συνεχίζεται ακόμα, όμως όπως σημειώνεται υπάρχει πολύ καλή συνεργασία με την αρχαιολογική υπηρεσία και ελπίζεται ότι σύντομα το σημείο αυτό θα ελευθερωθεί.

Στο Δερβένι σε μία από τις μεγάλες εμπλοκές με το Σιδηρόδρομο τα νέα είναι καλά, καθώς σύμφωνα με πολύ καλά πληροφορημένες πηγές του ypodomes.com η ΜΕΤΚΑ που διεξάγει στο σημείο τα σιδηροδροικά έργα εκτελεί με πολύ καλούς ρυθμούς τα 2 τεχνικά που χρειάζονται για να ελευθερωθεί ο δρόμος.

Μέχρι τον Δεκέμβριο αναμένεται το ανατολικό τμήμα να ολοκληρωθεί και μέχρι τον Απρίλιο το δυτικό.

Στις Καμάρες, στο πιο δύσκολο ίσως σημείο σε όλο τον άξονα από το Κιάτο μέχρι την Πάτρα, τα έργα προχωρούν αλλά όπως χαρακτηριστικά αναφέρθηκε, η κατάσταση της εργολαβίας όπως παρελήφθη από τη ΜΕΤΚΑ ήταν απογοητευτική.

Στα υπόλοιπα τμήματα η "μάχη με το χρόνο" συνεχίζεται και μεγάλος στόχος είναι να μην μείνουν μεγαλύτερες εκκρεμότητες από τις αναμενόμενες.


Related

ΤΟΠΙΚΑ 4230511398624677186

Follow Us

Η ΕΙΔΗΣΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

"Κουνήθηκε" η Πάτρα - Σεισμός 4,6 Ρίχτερ

Σεισμική δόνηση 4,6 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ σημειώθηκε κοντά στην Πάτρα, το βράδυ του Σαββάτου, στις 23:04. Σύμφωνα με την πρώτη εκ...

PosoKostizei?

LIFE

ΕΛΛΑΔΑ

#ATAKA

#ATAKA

LIKE ON FACEBOOK!

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΚΟΣΜΟΣ

ΤΟΠΙΚΑ

item