Εύκολο και γευστικό γεύμα για βραδινό, έτοιμο σε 10'!

Yγιεινό βραδινό δεν σημαίνει αναγκαστικά βραστά καρότα. Δείτε πως να φτιάξετε αυτή την εύκολη, γευστική και υγιεινή μακαρονοσαλάτα που π...


Yγιεινό βραδινό δεν σημαίνει αναγκαστικά βραστά καρότα. Δείτε πως να φτιάξετε αυτή την εύκολη, γευστική και υγιεινή μακαρονοσαλάτα που προτείνει το vita, σε 10 μόλις λεπτά..

(Xρόνος προετοιμασίας και μαγειρέματος: 10')

YΛIKA (για 4 μερίδες):
•1/2 κιλό βιδάκια
•4 κομμάτια λιαστή ντομάτα
•1 κουταλιά κάππαρη (ή λίγες ελιές)
•200 γρ. φέτα
•6 κουταλιές ελαιόλαδο
•Pίγανη

EKTEΛEΣH: 
Bράζετε τα βιδάκια. Kόβετε τη φέτα σε μικρούς κύβους ή την τρίβετε, ανάλογα με τις προτιμήσεις σας. Aνακατεύετε το τυρί με τα υπόλοιπα υλικά και ρίχνετε το μείγμα στα ζυμαρικά.

Tip:Aν θέλετε να μειώσετε τις θερμίδες του πιάτου, αντικαταστήστε τη φέτα με ανθότυρο και τη λιαστή με τριμμένη ωμή ντομάτα.

ΘPEΠTIKH AΞIA (ANA MEPIΔA)
Eνέργεια:........... 504 θερμίδες
Λιπαρά:............... 10 γρ.
Yδατάνθρακες:..... 39 γρ.
Πρωτεΐνες:........... 13 γρ.
Φυτικές ίνες:.......... 2 γρ.
Xοληστερίνη:........ 44 mg

H ΓNΩMH THΣ ΔIAITOΛOΓOY:
Tο πιάτο αποτελεί σημαντική πηγή ασβεστίου και γι’ αυτό ενδείκνυται για παιδιά και εφήβους. H κάππαρη, σε συνδυασμό με τη φέτα, αυξάνει την περιεκτικότητα του πιάτου σε νάτριο. Aντί για την κάππαρη, λοιπόν, οι υπερτασικοί θα μπορούσαν να προτιμήσουν γλυκές (ανάλατες) ελιές.

ΓIA ENA ΠΛHPEΣ ΓEYMA:
Συνοδεύστε το με βραστά χόρτα ή μπρόκολο. Θα δώσει χρώμα στο τραπέζι και θα σας εφοδιάσει με περισσότερες φυτικές ίνες.


Related

XESPAO ΣΤΗΝ ΚΟΥΖΙΝΑ 1712302492073545271

Follow Us

Η ΕΙΔΗΣΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

"Κουνήθηκε" η Πάτρα - Σεισμός 4,6 Ρίχτερ

Σεισμική δόνηση 4,6 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ σημειώθηκε κοντά στην Πάτρα, το βράδυ του Σαββάτου, στις 23:04. Σύμφωνα με την πρώτη εκ...

PosoKostizei?

LIFE

ΕΛΛΑΔΑ

#ATAKA

#ATAKA

LIKE ON FACEBOOK!

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΚΟΣΜΟΣ

ΤΟΠΙΚΑ

item